یک فعال و پژوهشگر حوزه فرهنگی و اجتماعی در خوزستان:

روابط عمومی ها نقش بسزایی در نظام خدمت رسانی دارند

ایسنا/خوزستان یک فعال و پژوهشگر حوزه فرهنگی و اجتماعی معتقد است: روابط عمومی ها پیشانی تحول و پویایی در هر مجموعه کاری هستند و با اعتمادسازی و آگاهی بخشی سلیم و سازنده نقش بسزایی در حرکت روبه جلو نظام خدمت رسانی به جامعه بر عهده دارند.

رضا کیانی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: باتوجه به منزلت روابط عمومی ها شایسته است که با حساسیت نسبت به شایسته گزینی در انتصاب مدیران روابط عمومی اقدام شود.

وی افزود: در انتصاب مدیران روابط باید صداقت، تخصص و تجربه، هوشمندی، قدرت مدیریت رویدادها، خلاقیت و اندیشه ورزی افراد را در نظر گرفت.

کیان با بیان اینکه فعالیت های اجرایی روابط عمومی ها باید دارای پشتوانه غنی تئوریک و تحلیل درست از واقعیت های جامعه باشد، اظهارکرد: رمز کارآمدی روابط عمومی ها در اتخاذ خلاقیت برای رویارویی با چالش ها و خلق فرصت ها و بهره مندی از آنها  است.

او ادامه داد: باتوجه به توسعه روزافزون تکنولوژی های ارتباطی و نیز ارایه نظریه های علمی جدید در وادی دانش ارتباطات و به موازات افزایش تنوع مطالبات و دغدغه های مردم ضرورت دارد که آسیب شناسی روزآمد و به روزرسانی فکری و اجرایی در روابط عمومی ها به شکل جدی صورت گیرد.

این فعال فرهنگی و اجتماعی همچنین گفت: روابط عمومی ها ضمن برقراری و اعتلای مجراهای ارتباطی با جامعه تحت عنوان ارتباطات برون سازمانی   در عین حال باید «حس تعلق به مجموعه سازمان» را در میان کارکنان با روی آوری به شیوه های بدیع و  کارآمد در ارتباطات درون سازمانی نیز  تقویت کنند.

کیانی همچنین یادآوری کرد: ادبیات و حکمت غنی این سرزمین سرمایه های درخوراعتنا و اتکایی برای بالندگی فضای ارتباطی است و این نیازمند شناخت جوهره آثار سترگ گذشتگان و اثربخشی هوشمندانه آنها در مناسبات روزگار کنونی است.

انتهای پیام

نظرات

captcha